לקראת הריסה: מופה בית המחבל שביצע את הפיגוע באריאל

בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר No Comments on לקראת הריסה: מופה בית המחבל שביצע את הפיגוע באריאל

כוחות הביטחון מיפו הילה את בית המחבל שביצע את הפיגוע באריאל – לקראת החלטה אפשרית על הריסתו. במערכת הביטחון חוששים מניסיונות של פיגועי חקיינות

14:20
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on נתניהו מבטיח: "ניכנס לרפיח – עם עסקה או בלי" | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לוחמי צה״ל, שב״כ ומג״ב, פעלו הלילה בכפר חארס למיפוי ביתו של המחבל שרצח שלושה אזרחים ישראלים ופצע שלושה נוספים בפיגוע אתמול (שלישי) סמוך לאזור התעשייה אריאל. המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית, בהתאם להחלטות שיתקבלו.

מפקד גדוד 12, סגן-אלוף עומר סולימאן מסר:

video
play-sharp-fill

בבית החולים בילינסון עדכנו הבוקר על מצבם של הפצועים: פצוע בשנות 40 – מצבו קשה אך יציב, מונשם בטיפול נמרץ כללי, פצוע בשנות 30, מצבו קשה אך יציב ונמצא בטיפול נמרץ כללי, פצוע נוסף בשנות ה-30, מצבו בינוני עד קשה. נמצא בהשגחה.

מחלקת המדינה של ארצות הברית פרסמה הודעת גינוי לפיגוע, בו נרצחו שלושה ישראלים ונפצעו קשה שלושה נוספים. דובר מחלקת המדינה נד פרייס שלח תנחומים למשפחות הנרצחים וציין בהצהרה כי מדינתו "מודאגת עמוקות מהאלימות הגוברת בגדה המערבית".

במערכת הביטחון חוששים מניסיונות של פיגועי חקיינות. ישנה היערכות מוגברת וערנות גבוהה בקרב כוחות הביטחון, ובכמה מקומות אף תגבור אבטחה של המשטרה, בניסיון למנוע או לשבש אירועים שכאלה.

מתחקיר ראשוני שנערך בצה"ל עולה ביקורת קשה מאוד על אופן התפקוד של המאבטחים באירוע ועל כך שלא חתרו למגע ועצרו את מסע הרצח מוקדם יותר.

בפיגוע אתמול נרצחו כזכור שלושה בני אדם: תמיר אביחי ז"ל, אב לשישה מקרית נטפים בשומרון, מיכאל לדיגין, בן 36 מבת ים ואב לשניים, ומרדכי אשכנזי ז"ל, בן 59 מיבנה, אב לשלושה וסב לשני נכדים.



0 תגובות